مشاوره

ورزش کردن درایام کنکور و فواید آن

یکی از مشکلات دانش آموزان کنکوری این هست که یک روز خیلی خوب درس می خوانند و روز دیگه
خیلی کم. درواقع مطالعه ی زیاد باعث می شود که احساس خستگی کنند و روز دیگه حوصله ی درس خواندن
نداشته باشند.یکی از راه هایی که باعث افزایش تمرکز و کاهش احساس خستگی می شود، ورز ش کردن است.
بنابراین بهتر است که دانش آموزان کنکوری برای افزایش تمرکز و بازدهی مطالعه روزانه ۲۰ تا۳۰ دقیقه
ورزش کنند.

ورزش کردن علاوه بر اینکه موجب افزایش تمرکز و کاهش احساس خستگی ناشی از مطالعه می شود،باعث
کاهش استرس، کاهش فراموشی مطالب، افزایش حافظه و افزایش انرژی می شود.

متاسفانه باور اشتباهی در میان دانش آموزان رواج پیدا کرده است، که در ایام امتحانات و کنکور نباید ورزش کرد
و همان زمانی را که باید به ورزش اختصاص دهیم را بهتر است که در س بخوانیم!

ورزش کردن مثل قرص ضد افسردگی عمل می کند، و باعث افزایش حس شادی و افزایش انرژی برای
شروع مطالعه می شود.

بهترین ورزش ها در دوران کنکور ورزش های کششی و یوگا می باشند.

برای ورز ش کردن منظم یا روزانه می توانید از برنامه ی زیر استفاده کنید. این برنامه زبان فارسی را
پشتیبانی می کند.

ورزش کردن درایام کنکورو فواید آن

برای ورز ش کردن منظمو روزانه می توانید از برنامه ی ۳۰days fitness استفاده کنید.
این برنامه زبان فارسی راپشتیبانی می کند و رایگان می باشد.

شکل های زیر قسمتی از برنامه را نشان می دهند….

در قسمت گزارش های این برنامه می توانید مشاهده کنید که در روز های گذشته چه نوع
ورزش هایی را انجام داده اید و چقدر کالری سوزوندید.
همچنین در قسمت گزارش ها می توانیدوزن خود را وارد کنید و BMI خود را مشاهده کنید
ونمودار تغییروزن خود را ببینید.

اگر تصمیم دارید که از برنامه استفاده نکنید، می توانید برای ورز ش های روزانه از حرکات زیر استفاده کنید :

ورزش کردن درایام کنکورو فواید آن



ورزش کردن درایام کنکورو فواید آن
ورزش کردن درایام کنکورو فواید آن
ورزش کردن درایام کنکورو فواید آن
ورزش پلانک باعث کاهش استرس، و افزایش حافظه می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا